• دانلود تحقیق، مقاله و پروژه های دانشجویی به صورت کاملا رایگان
  • اشتراک فایل توسط پدید آورندگان جهت استفاده علمی دانشجویان و علاقه مندان
  • امکان ارسال لینک پروژه های جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورد دار تعداد اعضا با بیش از 270 هزار عضو فعال
  • منتخب بهترین وب سایت علمی فارسی زبان در جشنواره وب ایران

دانلود جزوه آموزش سیمیولینک

دانلود جزوه آموزش سیمیولینک

 

عنوان جزوه :  آموزش سیمیولینک

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : سیمیولینک یک ابزار شبیه‌سازی همراه با نرم‌افزار متلب است. موارد استفاده از سیمیولینک عمومی هستند و مانند بسیاری دیگر از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مهندسی، منحصر به کاربردهای خاصی نیست؛ که این مورد مزایا و معایب متفاوتی را برای سیمیولینک ایجاد می‌کند. با استفاده از سیمولینک می‌توان رفتار یک سیستم را بدون نیاز به ساختن آن تحلیل نمود. در نتیجه یک مهندس با استفاده از سیمولینک می‌تواند علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان به بررسی تأثیر اغتشاشات یا سایر عوامل ورودی بر عملکرد یک سیستم بپردازد. همچنین شبیه‌سازی سیستم‌ها این توانایی را در اختیار می‌گذارد تا عکس‌العمل یک سیستم در صورت تغییر پارامترهای ورودی آن به خوبی شناخته شود. سیمولینک به صورت یک کتابخانه در نرم‌افزار MATLAB عرضه شده است که شبیه‌سازی توسط بلوک‌های این کتابخانه به صورت دیاگرام‌های بلوکی انجام می‌شود..
کلمات کلیدی :  آموزش سیمیولینک، کتاب سیمیولینک، آموزش تصویری سیمیولینک، نرم افزار سیمیولینک، شبیه سازی سیمیولینک، سیمیولینک متلب، تحلیل با سیمیولینک، دیاگرام های بلوکی، آموزش Simulink ، سیمیولینک چیست؟،

 

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
در صورتی که هنگام باز کردن فایلهای فشرده به پسورد نیاز بود، از www.prozhe.com استفاده کنید

ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود جزوه آموزش سیمیولینک”

  1. هاشم تقی پور گفت:

    سلام تشکر.در مورد رشته مکانیک داشتی ارسال کن .نرم افزار مقاله…