• دانلود تحقیق، مقاله و پروژه های دانشجویی به صورت کاملا رایگان
  • اشتراک فایل توسط پدید آورندگان جهت استفاده علمی دانشجویان و علاقه مندان
  • امکان ارسال لینک پروژه های جدید به ایمیل شخصی شما
  • رکورد دار تعداد اعضا با بیش از 270 هزار عضو فعال
  • منتخب بهترین وب سایت علمی فارسی زبان در جشنواره وب ایران

دانلود کتاب آموزش جامع مقاله نویسی

دانلود کتاب آموزش جامع مقاله نویسی

 

عنوان کتاب : آموزش جامع مقاله نویسی

قالب بندی :  PDF

قیمت :   رایگان

شرح مختصر : گفته مي شود که علم مجموعه اي از مشاهدات هدفمند، که پيرامون دنيا و وقايع آن انجام مي شود و علم جديد آرشيوي از مقالات علمي که در هر لحظه گسترش مي يابند. نتايج يک پروژه تحقيقاتي فقط هنگامي مي تواند در پيشرفت علم سهيم شوند که به صورت مقاله منتشر گردند. نوشتن يک مقاله خوب، کاري زمان بر است که اگر درست انجام نشود مي تواند به کار سخت و طاقت فرسايي تبديل شود. نوشتن مقاله را بايد همزمان با انجام آزمايش ها شروع کرد و با پيشرفت آنها به توضيح روش ها و تشريح داده ها و ذکر نتايج  اقدام نمود.

اولين کلماتي که از يک مقاله خوانده مي شوند، عنوان مقاله است. از اينرو قضاوت اوليه در مورد اينکه آيا مقاله با انتظارات خواننده مطابقت داشته و ارزش خواندن دارد يا نه، از روي عنوان مقاله به عمل مي آيد. ممکن است کار علمي يک مقاله 9 ماه زمان ببرد و براي نوشتن آن هم 2 هفته وقت صرف شود اما خواندن عنوان آن فقط 2 ثانيه زمان لازم دارد از اينرو عنوان بايد به قدري دقيق انتخاب شود که بتواند توجه خواننده را به سرعت به خود جلب کند. از آنجايي که اين فقط عنوان مقاله است که در مراجع ديگر ذکر مي شود لذا از روي آن بايد بتوان به نوع مقاله، موضوع، عمق و گستردگي مطالب و نوآوري مورد ادعاي آن پي برد. کلمات عنوان مقاله بايد با دقت و حساسيت خاصي انتخاب شوند تا ويژگي هاي مختلف آن و از جمله وجه تمايز آن با کارهاي ديگران را مشخص سازند.

اگر موفق به دانلود فایل نشدید مرورگر خود را تغییر دهید و یا لینک دانلود را در صفحه جدید مرورگر خود باز کنید ( گزینه Open in new tab )
در صورتی که هنگام باز کردن فایلهای فشرده به پسورد نیاز بود، از www.prozhe.com استفاده کنید